Dallas-omistajalla hulppeat sakot
Kuva: Getty Images
NBA on mätkäissyt Dallasin omistaja Mark Cubanille 100 000 dollarin sakot.
Cuban sai sakot kritisoituaan Clippers-ottelun tuomareita kovin sanoin pelin jälkeen. Sakot eivät ole Cubanille mikään uusi juttu, sillä tämä oli jo 20. kerta, kun räväkkä omistaja sai NBA:lta sanktioita. Hän oli esittänyt toiveen saada vielä yhdet sakot, ennen kuin David Stern siirtyy eläkkeelle. Hänen toiveensa toteutui.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- NBA Draft 2026: näissä varauksissa SuomiKoris osui nappiin
- Miikka Muurisesta pidettiin suut supussa
- Aikamoinen kiinnitys: NBA-supertähden yliopistokaveri Korisliigaan
- Susijengin päävalmentaja paljasti – tällainen merkitys Lauri Markkasella on Suomelle
- Susijengin päävalmentaja kertoi – Suomen otteluissa on näkynyt uusi ilmiö
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Mikael Jantunen juhlii mestaruutta
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Susijengin päävalmentaja kertoi – Suomen otteluissa on näkynyt uusi ilmiö
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa
- Aikamoinen kiinnitys: NBA-supertähden yliopistokaveri Korisliigaan
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?