Korisliigan mestarivalmentaja sai sakot epäurheilijamaisesta käytöksestä
Suomen Koripalloliiton kurinpitopäällikkö on määrännyt Kataja Basketin päävalmentaja Greg Gibsonille sakkorangaistuksen epäurheilijamaisesta käytöksestä.
Rangaistus perustuu 17.3.2018 pelatun Korisliigaottelun Kataja Basket – Kauhajoki tapahtumiin, kun Gibson arvioi ottelun päätyttyä erotuomarin toimintaa ilmeisen epäurheilijamaisesti.
Yksittäisenä tekona nyt käsiteltävänä ollut tapaus olisi sovitettavissa varoituksella, mutta koska Gibsonille on määrätty kuluvalla pelikaudella (19.1.2018) varoitus ilmeisen epäurheilijamaisesta käytöksestä pelistä erottamisen jälkeen, asiasta on määrätty nyt sakkorangaistus.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Awak Kuier teki viimein paluun
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- New Yorkissa hurja määrä pidätyksiä huuman keskellä
- James Harden pidätettiin
- New York on mestari – 52 vuotta kesti
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Siirtohuhu: Milwaukee Bucks etsii supertähdelleen uutta kotia
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla