NBA:ssa iso kolmen joukkueen kauppa – Cleveland vahvisti rivejään
Kuva: Getty Images
NBA:ssa nähtiin viime yönä iso kauppa jossa osallisena oli kolme joukkuetta.
Cleveland Cavaliers vahvisti joukkuettaan hankkimalla New York Knicksistä Imam Shumpertin sekä JR Smithin. Samassa kaupassa Cleveland lähetti Dion Waitersin Oklahoma Cityn riveihin.
Waitersin kaupassa Clevelandin suuntaan meni myös OKC:n ensi vuoden ensimmäisen kierroksen varausoikeus. Samalla Cleveland lähetti Lou Amundsonin, Alex Kirkin ja vuoden 2019 toisen kierroksen varausoikeutensa New Yorkiin. Oklahoma Citystä New Yorkiin tekee taivalta myös Lance Thomas.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Miikka Muurisesta pidettiin suut supussa
- Aikamoinen kiinnitys: NBA-supertähden yliopistokaveri Korisliigaan
- Susijengin päävalmentaja paljasti – tällainen merkitys Lauri Markkasella on Suomelle
- Susijengin päävalmentaja kertoi – Suomen otteluissa on näkynyt uusi ilmiö
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Awak Kuier jäi pienempään rooliin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mikael Jantunen juhlii mestaruutta
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Golden State liian kova Awak Kuierille
- Mikael Jantunen lähellä mestaruutta
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa