Brooklyn Netsin kaksikko sairastui koronavirukseen – toinen jättää lopputurnauksen väliin
Kuva: Getty Images
Brooklyn Netsin DeAndre Jordan ja Spencer Dinwidddie ovat kertoneet saaneensa koronatartunnan. Jordan ilmoitti samalla, että tulee jättämään loppukauden pelit väliin.
Jordan ilmoitti välittömästi, ettei aio pelata Orlandossa loppukauden pelejä. Dinwiddie sen sijaan ei ole vielä tehnyt lopullista päätöstä osallistumisestaan.
Jordanin jääminen pois on kova isku Brooklynille, sillä jo aiemmin Wilson Chandler ilmoitti, ettei aio pelata enää tällä kaudella perhesyistä johtuen.
Brooklyn hankki jo Justin Andersonin korvaamaan Chandleria ja aikoo hankkia uuden pelaajan myös Jordanin tilalle.
Found out last night and confirmed again today that I’ve tested positive for Covid while being back in market. As a result of this, I will not be in Orlando for the resumption of the season.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- Awak Kuier toipui vammastaan
- Vaikuttiko Donald Trump NBA-finaalien kulkuun?
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Suomalaisten kohtalo selvillä Japanissa
- Donald Trump teki koripallohistoriaa
- Sokkisiirto: Hallitsevalle mestarille aikamoinen vahvistus
- Miikka Muurinen avautui – tämän takia hän valitsi Arkansasin yliopiston
- Sokkisiirto: Hallitsevalle mestarille aikamoinen vahvistus
- Miikka Muurinen avautui – tämän takia hän valitsi Arkansasin yliopiston
- Sasu Salin sai pettyä karusti
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Näin hurjasti saa pulittaa NBA-finaalien lipuista
- Suomalaisten kohtalo selvillä Japanissa
- Donald Trump teki koripallohistoriaa
- New York tarraa vahvasti mestaruuteen
- Vaikuttiko Donald Trump NBA-finaalien kulkuun?