Susijengistäkin tuttu Topias Palmi siirtyy Joensuun Katajaan kaudelle 2026-27.

Palmi siirtyy Joensuuhun Tampereen Pyrinnöstä. Hän pelasi aiemmin Katajassa 2018-19.

– Pääsimme sopimukseen nopeasti, olimme lähtökohtaisestikin koko ajan hyvin lähellä toisiamme. Ilmeisesti molemmat siis saivat sellaisen diilin kuin mitä hakivatkin, Palmi kuvailee Kataja Basketin kanssa käytyjä neuvotteluja, toteaa Palmi tiedotteessa.

Palmi on pelannut Suomen maajoukkueessa 46 ottelua. Hän oli mukana Susijengissä 2022 EM-kisoissa.

Ulkomailla Palmi on pelannut ammattilaisena Italiassa, Belgiassa ja Romaniassa.

LUE MYÖS: