KTP:n pelaajalle ja päävalmentajalle sakot
Kuva: Juha Tamminen
Suomen Koripalloliitto on langettanut sakkorangaistukset KTP-Basketin pelaaja Kenneth Simmsille ja päävalmentaja Anton Mirolyboville sunnuntai-iltana (3.5.) Kotkassa pelatun välieräottelun ja sen jälkeisistä tapahtumista.
Koripalloliiton kurinpitopäällikkö Mikko Koiranen katsoi Simmsin rikkoneen liiton kurinpitosääntöjen pykälää fyysisestä koskemattomuudesta ja Mirolybovin kohdistaneen kurinpitosäännöissä kiellettyä loukkaavaa kielenkäyttöä ottelun erotuomaristoa kohtaan.
Sekä Simmsille että Mirolyboville langetettiin rangaistukseksi 300 euron suuruiset sakot. Lisäksi Mirolybov sai varoituksen.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Awak Kuier jäi pienempään rooliin
- Mikael Jantunen juhlii mestaruutta
- Donald Trump saa toivomiaan vieraita
- Golden State liian kova Awak Kuierille
- Mikael Jantunen lähellä mestaruutta
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Awak Kuier teki viimein paluun
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Mikael Jantunen juhlii mestaruutta
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Awak Kuier teki viimein paluun
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Golden State liian kova Awak Kuierille
- Mikael Jantunen lähellä mestaruutta
- Donald Trump saa toivomiaan vieraita
- Awak Kuier jäi pienempään rooliin