Boston menettämässä kaksi supertähteään – joukkue menossa uusiksi?
Kuva: Getty Images
Boston Celtics saattaa menettää kesän siirtoikkunan aikana ainakin Kyrie Irvingin ja Al Horfordin.
Sekä Irving että Horford ovat NBA:n All-Star -pelaajia, jotka ovat kieltäytyneet ensi kauden optioistaan. Irving on amerikkalaislähteiden mukaan matkalla Brooklyn Netsiin.
Horford sen sijaan kävi Bostonin kanssa neuvotteluja pitkäaikaisesta jatkosopimuksesta, mutta osapuolet eivät löytäneet ratkaisua sopuun. Horfordilla olisi ollut 30,1 miljoonan dollarin arvoinen optio ensi kaudesta, mutta hän päätti jättää sen käyttämättä ja on kesällä vapaa siirtymään haluamaansa seuraan.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Awak Kuier teki viimein paluun
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- New Yorkissa hurja määrä pidätyksiä huuman keskellä
- James Harden pidätettiin
- New York on mestari – 52 vuotta kesti
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Siirtohuhu: Milwaukee Bucks etsii supertähdelleen uutta kotia
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla