NBA muuttamassa finaalien pelijärjestystä
Kuva: Getty Images
NBA:n kilpailukomitea on päättänyt muuttaa finaalien pelijärjestystä. Seurojen omistajat äänestävät muutoksesta ensi kuun kokouksessaan.
Kilpailukomitea on ehdottanut, että jatkossa finaalit pelattaisiin 2-2-1-1-1-formaatilla entisen 2-3-2 sijaan. Edellisen kerran 2-2-1-1-1-formaatilla pelattiin vuonna 1985 ja sitä muutettiin sen jälkeen matkustamisen vähentämiseksi. Kaikki muut pudotuspelit pelataan jo 2-2-1-1-1, joten muutos ei ole kovin radikaali.
Omistajien hyväksyessä uuden järjestelmän, otetaan se käyttöön jo vuoden 2014 finaaleissa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Siirtohuhu: Milwaukee Bucks etsii supertähdelleen uutta kotia
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- Awak Kuier toipui vammastaan
- Vaikuttiko Donald Trump NBA-finaalien kulkuun?
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Suomalaisten kohtalo selvillä Japanissa
- Donald Trump teki koripallohistoriaa
- Sokkisiirto: Hallitsevalle mestarille aikamoinen vahvistus
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Miikka Muurinen avautui – tämän takia hän valitsi Arkansasin yliopiston
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Sasu Salin sai pettyä karusti
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- Siirtohuhu: Milwaukee Bucks etsii supertähdelleen uutta kotia
- Suomalaisten kohtalo selvillä Japanissa
- Donald Trump teki koripallohistoriaa