Sacramenton fanit laittoivat desibeliennätyksen uusiksi
Kuva: Getty Images
Sacramento Kingsin fanit tekivät uuden Guinnessin maailmanennätyksen ollen kovaäänisimmät fanit sisähallissa.
Entinen maailmanennätys oli vuodelta 2008, kun Milwaukee Bucksin fanit ylsivät 106,6 desibeliin. Sacramenton fanit murskasivat edellisen ennätyksen jo ensimmäisellä neljänneksellä ja pistivät ennätyksen uusiksi 124,9 desibelillä. He paransivat ennätystä kuitenkin vielä ottelun lopulla, kun äänentaso nousi 126 desibeliin.
Katso video ylempää.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Donald Trump teki koripallohistoriaa
- Sokkisiirto: Hallitsevalle mestarille aikamoinen vahvistus
- Miikka Muurinen avautui – tämän takia hän valitsi Arkansasin yliopiston
- Sasu Salin sai pettyä karusti
- Näin hurjasti saa pulittaa NBA-finaalien lipuista
- New York tarraa vahvasti mestaruuteen
- NBA:n finaaleissa asetelmat keikahtivat täysin
- Näkökulma: Lauri Markkasen joukkue ei saa päästää tätä superlupausta käsistään
- New York Knicksin Jalen Brunson teki historiaa
- Hurjaputkinen New York yllätti Wembanyaman
- Sokkisiirto: Hallitsevalle mestarille aikamoinen vahvistus
- Näkökulma: Lauri Markkasen joukkue ei saa päästää tätä superlupausta käsistään
- Miikka Muurinen avautui – tämän takia hän valitsi Arkansasin yliopiston
- Sasu Salin sai pettyä karusti
- NBA-finaaleja varten tehty muutos miellyttää faneja
- Kapteeni palaa Helsinki Seagullsiin – legendan viimeinen kausi?
- NBA:n finaaleissa asetelmat keikahtivat täysin
- Stephen Curry teki hurjan sopimuksen
- Näin hurjasti saa pulittaa NBA-finaalien lipuista
- New York Knicksin Jalen Brunson teki historiaa