Los Angeles Lakersin tähtipelaaja Kobe Bryant on jo päässyt ottamaan tuntumaa joukkueharjoituksiin ja on nyt saanut lääkäreiltä luvan osallistua täysipainoisesti joukkueensa harjoitteluun. Bryant osallistui viikonloppuna muun joukkueen mukana joihinkin harjoitteisiin ja on nyt saanut lääkäreiltä vihreän valon aloittaa täysipainoinen treenaaminen. Hänen paluulleen pelikentille ei ole kuitenkaan asetettu vielä tarkkaa aikataulua. Lakers kaipaa tähteään takaisin pelikentille, sillä Lakers on 12 ottelustaan voittanut vasta viisi.

LUE MYÖS: