Kobrien seuraava vierasottelu pelataan lauantaina Salon ylpeyttä Vilpasta vastaan. Edellisen ensimmäisen kotivoiton jälkeen Korikobrissa on tapahtunut paljon asioita. Brad Reese ja Cedric Latimer ovat olleet loukkaantuneita ja Joensuussa lapualaiset pelasivat vierasottelun todella huonolla valmistautumisella ja vajaalla joukkueella. Nyt joukkue on kuitenkin saanut harjoitella yhdessä viikon ja tilanne on taas erilainen. Lisäksi Kobrat on vahvistanut rivejään, kun Arizonan yliopiston kasvatti Jesse Perry liittyi Korikobrien miehistöön. Tällä hetkellä ei ole kuitenkaan vielä varmuutta missä ottelussa Perry pelaa ensimmäisen kerran. – Vilpas on vaikea vastustaja kotikentällään ja me yritämme parsia kokoon parhaan mahdollisen kokoonpanon. Harjoituksissa on hyvä meininki ja pelimme on menossa päivä päivältä eteenpäin, kertoo Korikobrien valmentaja Derrick Crayton seuran sivuilla.  

LUE MYÖS: