Barack Obama haluaa NBA-seuran omistajaksi
Kuva: Getty Images
Ahkerasti NBA:ta seuraava Yhdysvaltojen presidentti Barack Obama ilmaisi GQ:n toimittaja Bill Simmonsin haastattelussa halustaan omistaa NBA-seura jonain päivänä.
– Ehdottomasti, Obama vastasi.
Simmons jatkoi asian tenttaamista ja kysyi, pitääkö joukkueen olla Chicago Bulls vaiko jokin muu.
– Tunnen Jerry Reinsdorfin (Bullsin omistaja) aika hyvin ja tiedän ettei hän ole luopumassa seurastaan piakkoin. Fantasioin kuitenkin siitä että kasaisimme yhdessä joukkueen. Kuinka hauskaa se olisi. Se olisi loistavaa, Obama mehustelee.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Awak Kuier teki viimein paluun
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- New Yorkissa hurja määrä pidätyksiä huuman keskellä
- James Harden pidätettiin
- New York on mestari – 52 vuotta kesti
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Käänne varaustilauksessa – ennakoitu huippuvaraus haluaa vain Washington Wizardsiin
- Karhu Basket hankki huipputakamiehen
- Susijengin luottomies jättää seuransa
- NBA-finaalien historian suurin sulaminen – OG Anunoby on jokaisen dollarin arvoinen
- Siirtohuhu: Milwaukee Bucks etsii supertähdelleen uutta kotia
- Susijengistä tuttu uuteen seuraan
- Suomalaisseura yrittää Mestareiden liigaan
- Liitto myönsi pääsarjalisenssit – Keski-Suomeen pääsarjajoukkue
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- FIBA 3×3: Suomen ensimmäinen koitos – näin kävi miehillä ja naisilla