Miami lätkäisi ongelmapelaajalleen jo kolmannen pelikiellon tällä kaudella
Kuva: Getty Images
Miami Heat on antanut Dion Waitersille jo kolmannen kerran tällä kaudella pelikiellon.
Miami perustelee pelikieltoa Waitersin jatkuvalla tottelemattomuudella. Tämä on jo kolmas kerta, kun Waiters hyllytetään tämän kauden aikana. Hän oli sivussa kauden avauksesta useiden hyväksymättömien tapausten takia ja kuukautta myöhemmin hänelle annettiin 10 ottelun pelikielto joukkueelle haitallisesta toiminnasta.
Waitersin tämän kauden 17 ottelun pelikielto on maksanut hänelle yli 1,4 miljoonaa dollaria.
Tämän kauden
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Miikka Muurisesta pidettiin suut supussa
- Aikamoinen kiinnitys: NBA-supertähden yliopistokaveri Korisliigaan
- Susijengin päävalmentaja paljasti – tällainen merkitys Lauri Markkasella on Suomelle
- Susijengin päävalmentaja kertoi – Suomen otteluissa on näkynyt uusi ilmiö
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Awak Kuier jäi pienempään rooliin
- Mittava analyysi: SuomiKoris laittoi varaustilaisuuden tähdet järjestykseen
- Tässä on Susijengin kokoonpano MM-karsintoihin
- Mikael Jantunen juhlii mestaruutta
- Jättisiirto tapahtui: Giannis Antetokounmpo vaihtaa seuraa
- Washington Wizards laittoi rahat tiskiin – hurja sopimus supertähdelle
- Susijengille helpotusta Ranskan kokoonpanosta
- Alkaako tästä Chicago Bullsin nousu jälleen?
- Golden State liian kova Awak Kuierille
- Mikael Jantunen lähellä mestaruutta
- Susijengin mukaan palannut Lauri Markkanen kommentoi tulevaisuuttaan Utah Jazzissa